FORTEM søger en Bid Management Consultant

Hos FORTEM bliver du en del af en iværksættervirksomhed i vækst. Vi hjælper markedets bedste danske og internationale virksomheder med en masse spændende og udfordrende projekter, herunder Bid Management på offentlige udbud og private licitationer, opstart af nye kontrakter, strategi og udarbejdelse af kvalitetsledelsessystemer og miljøledelsessystemer m.m.

Rollen skræddersyes med udgangspunkt i dine kompetencer og interesser
Du får en aktiv rolle og deltager i projekter, der er forankret på virksomhedernes direktionsniveau. Arbejdsopgaverne omfatter eksempelvis:

  • Projektledelse af diverse projekter særligt relateret mod salg til den offentlige sektor
  • Bid Management på vigtige projekter for kunder
  • Salg til eksisterende og nye kunder
  • Ansvaret for, kvalitetssikring af og udarbejdelse af tilbud
  • Ansvar for egne projekter og kunder
  • Egne interne udviklingsprojekter

Derudover kan du i høj grad være med til at forme din rolle og præge arbejdsopgaverne i FORTEM. Brænder du for nogle af de administrative opgaver, eller har du en masse gode ideer til nye projekter – så bakker vi op om dem.

Arbejdsstedet foregår på vores hovedkontor på Østerbro med mulighed for hjemmearbejde.

Har du hvad der skal til?

Din alder og sted i livet er ikke vigtigt. Vi leder efter den rette blanding af kompetencer. Mangler du nogle, skal du ikke frygte at søge, vi gør meget ud af oplæringen og du støttes i det daglige af en masse dygtige personer med forskellige kompetencer. Vi håber, at du kan nikke genkendende til nogle af følgende punkter:

  • Er god til at skrive og sætte sig ind i nye fagområder
  • Er god til at løsningsdesigne, samt visualisere processer og metoder
  • Er fleksibel i forhold til arbejdet
  • Har erfaring med salg eller synes dette er en spændende disciplin – når man ikke er på projekter udgør salg en stor del af arbejdstiden
  • Ambitiøs, resultatorienteret, motiveret og engageret – det forventes, at du er proaktiv og selv er med til at skabe din arbejdsdag
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på meget højt niveau, og du er vant til at arbejde i MS Office
  • Har mindst 2 års erfaring med Bid Management
  • Har en lang videregående uddannelse, eksempelvis indenfor projektledelse, journalistik, økonomi, ledelse eller jura
 

Om FORTEM 
Hos FORTEM får du en levende arbejdsdag med mange forskellige opgaver og et stort ansvar. På kontoret er vi i øjeblikket 12, som du kommer til at arbejde sammen med. Vi har hver vores styrker og hjælper hinanden meget i det daglige. Udover et spændende job får du hos FORTEM en konkurrencedygtig løn samt en attraktiv bonusordning.

Ansøgning
Ansøgningen skal indeholde dit CV og én sides motiveret ansøgning med kort beskrivelse af dine personlige og professionelle kompetencer.

Ansøgning og CV sendes til bta@fortem.dk, ved yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Jeppe Handberg på +45 30 29 42 00.

LinkedIn
Facebook