Udbudsovervågning

Markedets skarpeste udbudsovervågning

FORTEM leverer udbudsovervågning i samarbejde med vores partner Comdia. Det sikrer, at jeres virksomhed får information om alle kommende og igangværende udbud. For mere info, tryk her.

Med vores udbudsovervågning får du et overblik over, hvilke aktuelle udbud der findes indenfor dit fagområde.
Med udbudsovervågning får du daglige opdateringer på e-mail, og du kan til hver en tid tilpasse dit fagområde eller udvide med flere søgeprofiler

  • Relevante udbud sorteret ud fra dine fagområder
  • Dagligt overblik på mail
  • Brugervenlig webløsning
  • Fra 199 kr./md. pr. licens eller 299 kr./md. for ubegrænsede licenser

KONTAKT OS, HVIS DU HAR FLERE SPØRGSMÅL

Vi er klar til at tage dit opkald og svare på spørgsmål eller hjælpe dig igang med din udbudsovervågning idag.

Mandag til fredag fra kl. 9.00 – 16.00 – 3029 4300

 

Udbudsovervågning leveres i samarbejde med Comdia.

 

Comdia | LinkedIn

Hvorfor vælge udbudsovervågning?

Udbudsovervågning er et af de første skridt mod det offentlige marked, som kan blive en stor indtægtskilde for din virksomhed. Der bliver samlet indkøbt for op mod 300 mia. kr. årligt af offentlige organisationer i Danmark. Så der ligger et stort potentiale i at lede aktivt efter opgaver indenfor dit fagområde. Ved at følge udbud får du indblik i, hvad det kræver for at levere til det offentlige. Du kan i udbudsmateriale se, hvilke krav der stilles til en leverandør, og hvad der ligges vægt på. Herved kan du arbejde strategisk med både den tidlige kommunikation mod ordregiver, samt i de kommende udbud.

Hvorfor vælge udbudsovervågning?

Udbudsovervågning er et af de første skridt mod det offentlige marked, som kan blive en stor indtægtskilde for din virksomhed. Der bliver samlet indkøbt for op mod 300 mia. kr. årligt af offentlige organisationer i Danmark. Så der ligger et stort potentiale i at lede aktivt efter opgaver indenfor dit fagområde. Ved at følge udbud får du indblik i, hvad det kræver for at levere til det offentlige. Du kan i udbudsmateriale se, hvilke krav der stilles til en leverandør, og hvad der ligges vægt på. Herved kan du arbejde strategisk med både den tidlige kommunikation mod ordregiver, samt i de kommende udbud.